بارتومئو : فصل بعد بارسایی رویایی خواهید دید

ترجمه شده توسط بارسای رویایی    منبع : توتال بارسا


رییس باشگاه بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو در کنفرانس مطبوعاتی عصر روز شنبه حضور یافت و خطاب به هواداران باشگاه گفت : توجه به انتقادات هواداران و شنیدن این حرف که دوران بارسا به سر رسیده همواره سخت و دردناک است و من با اطمینان و با صدای بلند در اینجا اعلام میکنم که این عقیده ی کاملا اشتباهی است.

بارسای رویایی

وی افزود : بارسا بیش از هر زمان دیگری زنده و پابرجاست و نباید کوچکترین اهمیتی به این حرفها داده شود.هواداران باید اطمینان داشته باشند که هیئت مدیره ی باشگاه و کادر فنی تیم از هیچ تلاشی برای بازگرداندن شکوه بارسا فروگذار نخواهند کرد.

انریکه بعنوان اولین قطعه ی این پازل نقطه ی عطفی در برنامه ی پیش روی باشگاه است.وی همان رهبری است که تیم درحال حاضر به او نیاز دارد.

بارتومئو در رابطه با عقد قرارداد با تراشتگن ( دروازه بان آلمانی ) تیم و همچنین بازگشت بازیکنان قرضی یعنی رافینیا و دلوفئو افزود : بدینوسیله دوره ای نوین را در باشگاه تعریف خواهیم کرد و در رابطه با تمدید قرارداد ستاره ی آرژانتینی گفت : ما مبلغی را به او پیشنهاد دادیم که سزاوار بهترین بازیکن جهان باشد.مسئله ای که دیگر برای هرکسی روشن است و شکی در آن نیست.ما افتخار میکنیم که لئو با ما خواهد ماند و امیدواریم او هم از این بابت خوشحال باشد.

وی در رابطه با پنجره ی نقل و انتقالاتی پیش روی اظهار داشت : در تقویت پستهایی که به آنها نیاز داریم تلاش خواهیم کرد و نمیتوانم اطلاعات بیشتری را در این باره فاش کنم چرا که این وظیفه ی ماست که با آرامش و با جدیت تمام به وظایفمان عمل کنیم تا قدمهای صحیح و مثبتی را درجهت رسیدن به افتخارات تیمی برداریم.

و در رابطه با فوت تیتو ویلانووا افزود : از دست رفتن او بدون شک بدترین اتفاقی بود که در این فصل رخ داد و یکی از سخت ترین اتفاقات باشگاه در سالهای اخیر...


نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت16:33---16 خرداد 1393
با این نقل و انتقالاتی که این می کنه من که چشمم به قوی تر شدن تیم آب نمی خوره نظر شما چیه ؟
پاسخ: به نظر من خرید لاپورته - راکیتیچ - کوکه و آگوئرو میتونه یکی از رویایی ترین فصلهای نقل و انتقالات تاریخ باشگاهمون باشه!


مبینا
ساعت20:52---14 خرداد 1393
تو غلط کردی با اون مزخرفاتی که سرهم کردی
بارسارم شماها اینطوریش کردین
آگوئرو و هوملسو بخر دیگه خنگ خدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.